LOST TRAILS?
Ideja in želja o širitvi blagovne znamke Furam zase v tujino, se je po mislih podila skoraj dve leti. Največja dilema pri vsem tem je bila: kaj narediti z imenom blagovne znamke.
PRVA IDEJA...
je bila, da bi šla v tujino kar s Furam zase. V tujini bi sporočilo znamke morala komunicirati (vsaj) v angleščini, če ne še kakšnem drugem jeziku in roko na srce: I ride for myself... se res ne sliši tako KUL kot Furam zase.
DRUGA...
eden od kolegov mi je predlagal ime za tujino: RIDE DAY, ampak se je meni DAY RIDE slišalo bolje. Ker sem idejo mlela predolgo, me je v enem letu nekdo prehitel z nakupom domene in tudi vsa "normalna" uporabniška imena na IG so bila že zasedena.
Jah nič... vsaka stvar se zgodi z razlogom.
TRETJA in DOKONČNA...
Ko sem ugotovila, da sem ostala brez domene in pametnega IG imena, mi je še Nejc rekel, da mu Day ride sploh ni všeč in tako je sledilo brainstormanje, saj sem dan po tem imela sestanek za CGP za novo blagovno znamko.
Premlevanje in debatiranje s chatkotom mi je ob 100+ predlogih ponudilo le en predlog, ki mi je bil blizu - LOST TRAILS.
What ABOUT THE STORY?
Ob sprejetju tega, da bom ustvarila novo blagovno znamko, sem v prvi vrsti želela, da sta zgodbi obeh znamk do neke mere povezani in pri LOST TRAILS sploh ni bilo potrebe po razmišljanju o zgodbi v ozadju.
LOST TRAILS...
niso le izgubljene poti ampak je lifestyle in način razmišljanja tistih, ki v življenju ne hodimo le po začrtanih poteh. Upamo si zaviti kamor koli, namesto da samo sledimo množici... Ne iščemo bližnjic, ampak svojo smer.
LOST TRAILS so poti, ki jih drugi ne vidijo, so občutki, ki jih ne deliš vedno. So trenutki, ko veš da si na pravi poti, čeprav te nihče ne razume...
Sama te občutke in "izgubljenost" navadno iščem peš ali na kolesu, na različnih poteh. Tam se rojevajo ideje, sooča in spopada s padci in vzponi, nenazadnje pa se tam/takrat sprejemajo tudi pomembnejše odločitve v življenju.
LOST TRAILS
torej za tiste, ki si upamo iti dlje. Ne hitreje, ne višje, ampak dlje - po svoje.