ODSTOP OD NAKUPA, VRAČILO IN/ALI MENJAVA BLAGA

Uporabnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni uporabnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga po pošti ali osebno na naslov podjetja. O nameravanem vračilu mora potrošnik pisno obvestiti podjetje, najkasneje v 14-ih dneh od prejema blaga, in sicer na kontaktni elektronski naslov info@furamzase.si, blago pa vrniti najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu. Ponudnik uporabniku vrne kupnino za vrnjene izdelke najkasneje v 14-ih dneh po prejemu. Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno, ne oprano, nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 30-ih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik.

Uporabnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik naproša, da artiklom po prevzemu uporabnik ne sname deklaracij, dokler ni popolnoma prepričan ali artikel ustreza ali ne, saj bo le tako morebitno vračilo potekalo brez odvečnih zapletov.

V primeru menjave blaga veljajo enaki pogoji kot pri vračilu. Če kupec želi menjavo izdelka, se menjava šteje kot novo naročilo in zato kupec krije tudi stroške poštnine ponovnega pošiljanja.